Tuesday, September 19, 2017

//lalalaal
Ja sam Branko . Pre godinu dana sam imao 130 kg. , bio sam sam sebi tezak , sve mi je bilo tesko , tesko sam se kretao , imao sam problema sa kiselinom , mucio me zeludac , mrzelo me je da bilo sta uradim , tesko mi je bilo da obujem carape , cipele , nisam imao nikakav drustveni zivot . Razmisljao sam  kako da promenim zivot a da ne uskratm sebi uzivanje u hrani , to je bilo nemoguce , shvatio sam da svi problemi koje imam poticu od prekomernog unosa hrane . Postavio sam sebi pitanje zasto toliko jedem , shvatio sam da to uglavnom radim iz dosade . Poceo sam da citam sve o ishrani . Procitao sam gomilu knjiga , clanaka , o ishrani , usput , sada imam manje od 100kg. i zivot mi je mnogo laksi i lepsi . Negde sam procitao da bi zivotni vek svakog coveka bio oko 150g , kada bi se pravilno hranio , ziveo bez stresa , i  umereno radio . Pokusacu , da sve sto sam procitao , na najednostavniji  i najsazetiji nacin napisem kako da pravilnom ishranom budete zdraviji , kako da vam  zivot bude lepsi i laksi . Naravno da ne postoji carobni stapic za zdravlje , ali ishrana definitivno utice na zdrav zivot .